ngage digitaliseert

In januari 2017 heeft ngage een aantal processen geoptimaliseerd op het gebied van verkoop en administratie. Dit leidt ook tot een betere, eenduidige vastlegging. Sinds enkele jaren gebruikt ngage het online CRM van Perfectview. Hier worden o.a. gespreksverslagen, offertes en de bewaking van aflopende garanties, contracten en onderhoud in vastgelegd en beheerd.

Dankzij een aantal aanpassingen in onze CRM-data kunnen wij nu ook offertes in het CRM aanmaken en van daaruit verzenden. De offertes worden online en digitaal gepresenteerd met download links voor de offerte en eventuele bijlagen, zoals productbrochures. Relaties kunnen deze offertes online akkoord geven of becommentariëren. Doordat de bestanden als download beschikbaar zijn kunnen ze nog steeds via mail gedeeld worden door onze klanten.

Naast het proces van offreren en accorderen is ook de facturatie sinds januari in ons CRM ondergebracht. Voor leveranties wordt een geaccordeerde offerte met een paar muisklikken in een factuur omgezet. Voor projecten, consultancy, training etc. kan met een paar simpele selecties een factuur worden opgemaakt met de gewenste factuurregels. Ook deze wordt digitaal verzonden, eventueel vergezeld van bijlagen als urenstaten en inkoopopdrachten.

Deze herziene processen dragen bij aan een betere, eenduidige vastlegging, meer kwaliteit en consistentere communicatie.

Door deze verbeteringen kunnen wij meer tijd en aandacht besteden aan het onderhouden van onze gewaardeerde relaties.

Nieuwsoverzicht | ngage Nieuws